מבחן אמירם

מבחן אמירם הוא גירסה ממוחשבת של מבחן אמיר. כאן בבלוג תוכלו לקרוא את כל הפרטים הרלוונטיים אודות מבחן אמירם. זאת ועוד, תמצאו כאן גם מבחני אמירם לדוגמא, הסברים וטיפים להצלחה במבחן!

מדוע לגשת למבחן אמירם?

כל סטודנט חייב לגשת לחמישה קורסים באנגלית במהלך התואר. הקורסים באנגלית הם ברמה קשה ועם נוכחות חובה. יש לעבור מבחן בסוף כל קורס על מנת להתקדם לקורס הבא. בנוסף, רוב הקורסים מחוייבים בתשלום נוסף מעבר לשכר הלימוד (בין 900 ל-1500 ש"ח לקורס).

הציון במבחן אמירם יקבע מה רמת הסטודנט באנגלית וכמה קורסים עליו לעבור. ציון גבוה במבחן יעניק לכם פטור מחלק מהקורסים באנגלית. ציון גבוה במיוחד יעניק לכם "פטור באנגלית", כלומר פטור מכל הקורסים.

מי צריך לגשת למבחן אמירם?

לא כל סטודנט חייב לגשת למבחן אמירם. ניתן לגשת למבחן בצורה עצמאית אם ברצונכם לשפר את הסיווג שלכם באנגלית ולקבל פטורים מקורסים באנגלית. זה יכול להיות מאוד משתלם, ציון טוב בבחינה יחסוך לכם הרבה זמן וכסף במהלך התואר.

אנשים שניגשו לבחינה הפסיכומטרית מקבלים סיווג באנגלית לפי הציון שקיבלו בחלק האנגלית של הפסיכומטרי. במקרה כזה, מותר להם לגשת למבחן אמירם כדי לנסות לשפר את הסיווג שקיבלו. שימו לב, לסטודנט שניגש גם למבחן אמירם אין מה להפסיד, מכיוון שמוסד הלימודים יתחשב תמיד בציון הגבוה יותר (מבין מבחן אמירם והפסיכומטרי).

הכנה למבחן אמירם

כדאי להשקיע לפחות חודש כדי להתכונן בצורה טובה למבחן אמירם. הכנה טובה חייבת לכלול לימוד של אוצר מילים (מכיוון שבבחינה אין אפשרות להשתמש במילון). כמו כן, כדאי לתרגל מבחני אמירם לדוגמא, על מנת להכיר את סוגי השאלות ולהתרגל לפתור מבחני אמירם "בתנאי אמת".

 

היכנסו לאתר "פטור" וקבלו את כל הפרטים על מבחן אמירם.